Şartlar & Koşullar

Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, cayma hakkını kullanabilmeniz için ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde talebinizi yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak iletmeniz gerekmektedir. Cayma hakkının kullanılabilmesi ürün/ürünlerin 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ile belirlenen cayma hakkının kullanılamayacağı ürünlerden olmaması, ürünün yeniden satışa sunulmasını engelleyecek bir hasara uğramamış olması ve kullanılmamış olması şartına dayanır. Cayma talebiniz onaylandığı takdirde ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz nakliye firması aracılığı ile geri alınır. İade edeceğiniz ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli tarafınızca karşılanır. Dilerseniz iade etmek istediğiniz ürün veya ürünleri H2 COLLECTİON mağazasına kendiniz getirebilir veya kargo masrafını karşılamak kaydı ile sizin tercih ettiğiniz bir kargo firması ile bize gönderebilirsiniz. Şirket adına düzenlenmiş faturalarda iade faturası kesilmesi yasal zorunluluktur. Ürünlerinizin ve faturanızın, bize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.

  KARGO 

Sipariş onayında seçtiğiniz teslimat türüne göre ürün teslimatları yapılmaktadır.

Teslimat Süresi ve Teslimatın Ücretlendirilmesi

Siparişleriniz 3 iş günü içerisinde dağıtıma verilir. Tedarik süreci uzayan ürünler için, müşterilerimiz bilgilendirilmek suretiyle kısmi sevkiyat yapılabilir.

Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 500 TL nin üzerindeki belirlenen ürün siparişlerinizde kargo ücretsiz olacaktır. (*)

Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 40,00 TL ile 75,00 TL nin arasındaki siparişlerinize 12,00 TL kargo ücreti ilave edilecektir.

Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 0,01 TL ile 40,00 TL nin arasındaki siparişlerinize 19,00 TL kargo ücreti ilave edilecektir.

Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır. 

(*) Önemli Not:

Siparişlerinizin %50 ayrı olarak paketlemek gerekiyorsa ilave nakliye ücreti talep edilebilir. Siparişinizin hazırlık aşamasında gerekiyorsa H2 COLLECTİON yetkilileri sizi arayarak gerekli bilgilendirmeyi yapacaktır. Konu hakkında bilgi edinmek istiyorsanız yardım hattımızı arayabilirsiniz. 

 

TESLİMAT SEÇENEKLERİ

  • Kargo ile Teslimat

 Ürünleriniz tedarikçi fabrika depolarından gönderim sağlanabilir.

Anlaşmalı Kargo şirketleri ile ürünler belirttiğiniz Teslimat adresine gönderilecektir. Resmi tatil günlerinde ve hafta sonlarında teslimat yapılmadığını lütfen dikkate alınız. 

İzmir dışından verdiğiniz siparişleriniz anlaşmalı kargo firmaları aracılığıyla yapılır ve teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre değişiklik gösterir. 

09:00-16:00 saatleri arasında verdiğiniz siparişleriniz aynı gün içinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. İzmir’e uzaklığınız 600 km'den az ise 24 saat içerisinde, daha uzak ise 48 saat içerisinde siparişleriniz kapınıza gelir.

  • H2 Collection Araçlarıyla Teslimat

İzmir ve çevresindeki bölgelere Montaj hizmeti satın alınması durumunda belirlenen randevu doğrultusunda kendi araçlarımız ile sevkiyat yapılmaktadır. Sevkiyat ve Montaj günlerimiz tarafımızdan belirlenecektir.

  •  Mağazada Teslimat

Talep ettiğiniz ürünleri Bornova Mağazamızdan teslim alabilirsiniz.

 

TÜKETİCİLER İÇİN İADE ŞARTLARI

6502 sayılı yasa uyarınca tüketici olan müşterilerimiz www.h2collection.com.tr'dan almış olduğunuz (Özel sipariş ile üretilen) ürünler hariç tüm ürünleri, malı teslim alınan tarihinden itibaren 14 (ONDÖRT) gün içerisinde iade etme veya başka bir ürünle değiştirme şansına sahipsiniz. Yasal süreyi aşan bildirimlerde ve 6502 sayılı yasa hükmünde olmayan müşterilerimizde ve niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünlerde maalesef iade kabul edilememektedir. Ürün iade işlemleriniz için ürünü tarafımıza göndermeden önce;

İnternet yoluyla, Üyelik'li verilen siparişlerde;

Müşteri Servisi Menüsünde bulunan Ürün İadesi bildirim formunu doldurarak kayıt yaptırmanızı rica ederiz.

İade talebinizin onaylanmasını takiben e-posta ile size bilgi verilecektir.

Onaylanmış talebinize ilişkin bildirim formunun bilgisayar çıktısını alarak ürünü bu form ve faturası ile birlikte tarafımıza gönderebilirsiniz. Onaylanan iade formu üzerindeki, iade kodu; kargo şirketinin gönderiyi tarafımıza iletmesi için gerekli bilgileri içerdiği için bu kod numarasını kargo görevlisine bildirmeniz, gönderi işinin hızlanmasını sağlayacaktır. (Bildirim formu ve/veya faturası olmayan ürünler H2 COLLECTİON tarafından teslim alınmayacaktır.) 

İnternet yoluyla, Üyelik' siz verilen siparişlerde;

0 232 433 26 35' i arayarak iade talebi yapmanızı rica ederiz. (Müşteri Temsilcilerimizin sizden istediği bilgileri eksiksiz vermeniz gerekmektedir.)

İade talebinizin onaylanmasını müteakip müşteri temsilcimiz tarafından size bildirim yapılacaktır.

 

Telefonla, 0 232 433 26 35'dan verilen siparişlerde;

0 232 433 26 35' i arayarak Arıza Bildirim Menüsünden bildirim kaydı açtırmanızı rica ederiz. (Müşteri Temsilcilerimizin sizden istediği bilgileri eksiksiz vermeniz gerekmektedir.)

İade talebinizin onaylanmasını müteakip Müşteri Temsilcimiz tarafından size bildirim takip numarası verilecektir.

Talebinizin onaylanması sonrası size verilecek olan bildirim takip numarasını anlaşmalı kargo firmasına bildirerek tarafınızca ödemeli olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. (Bildirim Numarası olmayan ürünler kargo tarafından teslim alınmayacaktır.)

İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.

 

“385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!”

 "Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır."

 

1) Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;

İade edilecek ürünler mutlaka ürüne ait orjinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış veya kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve sitemizden alacağınız Bildirim formunu göndermeniz gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da sitemizden doldurduğunuz bildirim formunuzla birlikte Kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn : banyo dolapları, duşakabin ve duş tekneleri)

2) Özel Ürünler için iade şartları;

Siparişini verdiğiniz ürünün üretime alınmadan 2 iş günü içerisinde tarafımıza bildirim sağladığınızda iade işlemi yapılabilir.

Ölçülerinize uygun size özel olarak üretilmiş olan banyo dolabı veya duş kabinleri tercihiniz üzerine yapıldığı için iade kabul edilmeyecektir.

Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.

3) Diğer Ürünlerin iadesinde;

Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı ) çıkması halleri dışında, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin arıza durumunda bölge yetkili servislerin onayı ve raporu doğrultusunda iadesi kabul edilmektedir. Bu konuda inceleme yapmaya ürünün yetkili servisi görevlidir.

İade İşlemleri

Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.

İade onaylandığında sistemimizdeki telefon numaranızdan firmamızın yetkilileri geri ödeme için sizinle irtibata geçerler.