Şartlar & Koşullar
Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda,
cayma hakkını kullanabilmeniz için ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren
14 gün içinde talebinizi yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü
olarak iletmeniz gerekmektedir. Cayma hakkının kullanılabilmesi ürün/ürünlerin
6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ile belirlenen cayma
hakkının kullanılamayacağı ürünlerden olmaması, ürünün yeniden satışa
sunulmasını engelleyecek bir hasara uğramamış olması ve kullanılmamış olması
şartına dayanır. Cayma talebiniz onaylandığı takdirde ürünleriniz anlaşmalı
olduğumuz nakliye firması aracılığı ile geri alınır. İade edeceğiniz ürün veya
ürünlerin geri gönderim bedeli tarafınızca karşılanır. Dilerseniz iade etmek
istediğiniz ürün veya ürünleri H2 COLLECTİON mağazasına kendiniz
getirebilir veya kargo masrafını karşılamak kaydı ile sizin tercih ettiğiniz
bir kargo firması ile bize gönderebilirsiniz. Şirket adına düzenlenmiş
faturalarda iade faturası kesilmesi yasal zorunluluktur. Ürünlerinizin ve
faturanızın, bize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde size ödeme yaptığınız
yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması,
normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine
bağlı olarak değişebilmektedir.
Sipariş onayında seçtiğiniz teslimat türüne göre ürün
teslimatları yapılmaktadır.
Teslimat Süresi ve Teslimatın Ücretlendirilmesi
Siparişleriniz 3 iş günü içerisinde dağıtıma verilir. Tedarik
süreci uzayan ürünler için, müşterilerimiz bilgilendirilmek suretiyle kısmi
sevkiyat yapılabilir.
Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 500 TL nin
üzerindeki belirlenen ürün siparişlerinizde kargo ücretsiz olacaktır. (*)
Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 40,00 TL ile 75,00
TL nin arasındaki siparişlerinize 12,00 TL kargo ücreti ilave edilecektir.
Kargo firması ile teslimat seçilmesi halinde 0,01 TL ile 40,00
TL nin arasındaki siparişlerinize 19,00 TL kargo ücreti ilave edilecektir.
Kapıda ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
(*) Önemli Not:
Siparişlerinizin %50 ayrı olarak paketlemek gerekiyorsa ilave
nakliye ücreti talep edilebilir. Siparişinizin hazırlık aşamasında gerekiyorsa
H2 COLLECTİON yetkilileri sizi arayarak gerekli bilgilendirmeyi
yapacaktır. Konu hakkında bilgi edinmek istiyorsanız yardım hattımızı
arayabilirsiniz.
TESLİMAT SEÇENEKLERİ
- Kargo ile Teslimat
Anlaşmalı Kargo şirketleri ile ürünler belirttiğiniz Teslimat
adresine gönderilecektir. Resmi tatil günlerinde ve hafta sonlarında teslimat
yapılmadığını lütfen dikkate alınız.
İzmir dışından verdiğiniz siparişleriniz anlaşmalı kargo
firmaları aracılığıyla yapılır ve teslimat süresi bulunduğunuz bölgeye göre
değişiklik gösterir.
09:00-16:00 saatleri arasında verdiğiniz siparişleriniz aynı gün içinde anlaşmalı kargo firmasına teslim edilir. İzmir’e uzaklığınız 600 km'den az ise 24 saat içerisinde, daha uzak ise 48 saat içerisinde siparişleriniz kapınıza gelir.
- H2 Collection Araçlarıyla Teslimat
İzmir ve çevresindeki bölgelere Montaj hizmeti satın alınması
durumunda belirlenen randevu doğrultusunda kendi araçlarımız ile sevkiyat
yapılmaktadır. Sevkiyat ve Montaj günlerimiz tarafımızdan belirlenecektir.
Talep ettiğiniz ürünleri Bornova Mağazamızdan teslim
alabilirsiniz.
TÜKETİCİLER İÇİN İADE ŞARTLARI
6502 sayılı yasa uyarınca tüketici olan müşterilerimiz www.h2collection.com.tr'dan almış olduğunuz (Özel sipariş ile üretilen) ürünler
hariç tüm ürünleri, malı teslim alınan tarihinden itibaren 14 (ONDÖRT) gün
içerisinde iade etme veya başka bir ürünle değiştirme şansına sahipsiniz. Yasal
süreyi aşan bildirimlerde ve 6502 sayılı yasa hükmünde olmayan müşterilerimizde
ve niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünlerde maalesef iade kabul
edilememektedir. Ürün iade işlemleriniz için ürünü tarafımıza göndermeden önce;
İnternet yoluyla, Üyelik'li verilen siparişlerde;
Müşteri Servisi Menüsünde bulunan Ürün İadesi bildirim formunu doldurarak
kayıt yaptırmanızı rica ederiz.
İade talebinizin onaylanmasını takiben e-posta ile size bilgi
verilecektir.
Onaylanmış talebinize ilişkin bildirim formunun bilgisayar
çıktısını alarak ürünü bu form ve faturası ile birlikte tarafımıza
gönderebilirsiniz. Onaylanan iade formu üzerindeki, iade kodu; kargo şirketinin
gönderiyi tarafımıza iletmesi için gerekli bilgileri içerdiği için bu kod
numarasını kargo görevlisine bildirmeniz, gönderi işinin hızlanmasını
sağlayacaktır. (Bildirim formu ve/veya faturası olmayan ürünler H2 COLLECTİON tarafından teslim alınmayacaktır.)
İnternet yoluyla, Üyelik' siz verilen siparişlerde;
0 232 433 26 35' i arayarak iade talebi yapmanızı rica ederiz.
(Müşteri Temsilcilerimizin sizden istediği bilgileri eksiksiz vermeniz
gerekmektedir.)
İade talebinizin onaylanmasını müteakip müşteri temsilcimiz
tarafından size bildirim yapılacaktır.
Telefonla, 0 232 433 26 35'dan verilen siparişlerde;
0 232 433 26 35' i arayarak Arıza Bildirim Menüsünden bildirim
kaydı açtırmanızı rica ederiz. (Müşteri Temsilcilerimizin sizden istediği
bilgileri eksiksiz vermeniz gerekmektedir.)
İade talebinizin onaylanmasını müteakip Müşteri Temsilcimiz
tarafından size bildirim takip numarası verilecektir.
Talebinizin onaylanması sonrası size verilecek olan bildirim
takip numarasını anlaşmalı kargo firmasına bildirerek tarafınızca ödemeli
olarak tarafımıza gönderebilirsiniz. (Bildirim Numarası olmayan ürünler kargo
tarafından teslim alınmayacaktır.)
İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade
ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz
gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı +
KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş
iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
“385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ
UYGULAMA!”
1) Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
İade edilecek ürünler mutlaka ürüne ait orjinal kutu veya
ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu
üzerine kargo etiketi yapıştırılmış veya kargo koli bandı ile bantlanmış
ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir
müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul
edilmemektedir.
İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura
(sizdeki bütün kopyaları) ve sitemizden alacağınız Bildirim formunu göndermeniz
gerekmektedir.
İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti
firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da sitemizden doldurduğunuz
bildirim formunuzla birlikte Kargo ile gönderim yapmanız gerekir.
Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.
Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için,
mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin
orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn :
banyo dolapları, duşakabin ve duş tekneleri)
2) Özel Ürünler için iade şartları;
Siparişini verdiğiniz ürünün üretime alınmadan 2 iş günü
içerisinde tarafımıza bildirim sağladığınızda iade işlemi yapılabilir.
Ölçülerinize uygun size özel olarak üretilmiş olan banyo
dolabı veya duş kabinleri tercihiniz üzerine yapıldığı için iade kabul
edilmeyecektir.
Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal
paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
3) Diğer Ürünlerin iadesinde;
Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı
veya ayıplı ) çıkması halleri dışında, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış
ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin arıza durumunda bölge
yetkili servislerin onayı ve raporu doğrultusunda iadesi kabul edilmektedir. Bu
konuda inceleme yapmaya ürünün yetkili servisi görevlidir.
İade İşlemleri
Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir
ise ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için
gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır.
İade onaylandığında sistemimizdeki telefon numaranızdan
firmamızın yetkilileri geri ödeme için sizinle irtibata geçerler.